17

صورة وبضع كلمات..(3)

الجمعة، 29 يونيو، 2012

قد كنت دوائي واصبحت دائي


ليست عندى اى مشكلة في استيعاب الصدمات من نفس الشخص عدت مرات ولا أزال أتقبل الغدر بصدراً رحب



هل من الممكن ان تخبرنى ما الذى يتوجب عليا نسيانه{ حبي لك..غدرك بي..ام غبائي}



أعماني حبك عن كل شيئ فلم أرى عيوبك ورأيتك كاملا ونسيت أن الكمال لله وحده
فغدرت بي وارتد بصري وعرفت انك لم تكن حتى ربع مكتمل



قتلت كل شيئ جميل في
قتلتـ برائتي
قتلتـ نقائي
قتلتـ صدقي
قتلتـ قلبي
فبربك ماذا تبقى بي لتقتله



ما كان بيننا هى شعرة تبقت من فتيل محترق أشعلت أنت الفتيل حاولت أنا اطفائه أحرقت النيران قلبي ولم تمسسك انت فأنت لم تحاول حتى أطفائها وتبقت الشعرة بعد ان احترق قلبي فمزقتها بيدي وانا ايقن تمام انها اخر ما كان بيننا



سأقتلع قلبي من بين ضلوعى أن أستمر في الحنين اليك,
سأتخلى عن عقلي أن ظل مسيطراً عليه التفكير فيك
..... {فقد كاد أحساسي بك يقتلني}....


17 اراء تهم احيا بحبك:

Nour يقول...

سأقتلع قلبي من بين ضلوعى أن أستمر في الحنين اليك,
سأتخلى عن عقلي أن ظل مسيطراً عليه التفكير فيك

رائعة :))

Hanan w Haneen يقول...

وعرفت انك لم تكن حتى ربع مكتمل

كلامك لمس قلبي واحساسي بجد ..
صعب اوي ومؤلــم ..
بس حـلــو اوي بردو :)

تسلم ايدك منووش

rona ali يقول...

طب بيجد

سقفه الاول وسقفه تانى
ملقتش حاجه كده اخدها كوبي اقول احلامهم كلهم احلى من بعض وطالعين باحساس اوى :)

مصطفى سيف الدين يقول...

مؤلمة الكلمات لكنك عبرتي عنها باقتدار
تحياتي

Śђąžล ฬąђ٤єĐ ♥ يقول...

ما كان بيننا هى شعرة تبقت من فتيل محترق أشعلت أنت الفتيل حاولت أنا اطفائه أحرقت النيران قلبي ولم تمسسك انت فأنت لم تحاول حتى أطفائها وتبقت الشعرة بعد ان احترق قلبي فمزقتها بيدي وانا ايقن تمام انها اخر ما كان بيننا


رااااائع الجزء ده
كلهم حلوين بس ده شدني جدااا
دمت مبدعه :)

mena moon يقول...

Nour....

انتِ الرائعه يا نورا

mena moon يقول...

Hanan w Haneen...

تسلميلي انتى يا نونتي ^_^

maioya يقول...

أعماني حبك عن كل شيئ فلم أرى عيوبك ورأيتك كاملا ونسيت أن الكمال لله وحده
فغدرت بي وارتد بصري وعرفت انك لم تكن حتى ربع مكتمل


الحمدلله ان احنا بنبصر في الوقت المناسب
جميله اوي :)

شيرين سامي يقول...

جميله كلماتك مع الصور
و كأنهم لوحة فنية بديعه :)

أرق تحية لكِ

Menna يقول...

هل من الممكن ان تخبرنى ما الذى يتوجب عليا نسيانه{ حبي لك..غدرك بي..ام غبائي}

i feel it :(

ريـــمـــاس يقول...

مساء الغاردينيا منة
جنوننا في الحب يجعلنا نتقبل الاف الأخطاء بصدر رحب "
؛؛
؛
كل سطر كتبتيه مؤلم جداً
لكن يبقى إحساسك بقلب دافئ"
؛؛
؛
لروحك عبق الغاردينيا
كانت هنا
Reemaas

ahmed said يقول...

مساء المكان وما حوى ..
" منـــــــه "
:
ما بين كل نقطة و فاصلة
حكاية و رواية كان بطلها من ورق !
يظل المسير في الحياة ،
ما دمنا نتعلم وننهل من مدرستها
الكبيرة التي لا يجف ماءها !
حروف شجية وسطور يغمرها الشجن
تحية من القلب ملؤها التقدير .

..
..
..

أحمــ سعيـد ــد

reemaas يقول...

ليست عندى اى مشكلة في استيعاب الصدمات من نفس الشخص عدت مرات ولا أزال أتقبل الغدر بصدراً رحب
صحيح جدا لدرجة انى بتغاظ من ده

reemaas يقول...

ليست عندى اى مشكلة في استيعاب الصدمات من نفس الشخص عدت مرات ولا أزال أتقبل الغدر بصدراً رحب
صحيح جدا لدرجة انى بتغاظ من ده

reemaas يقول...

ليست عندى اى مشكلة في استيعاب الصدمات من نفس الشخص عدت مرات ولا أزال أتقبل الغدر بصدراً رحب
صحيح جدا لدرجة انى بتغاظ من ده

gogo!sf يقول...

مش هقدر اقول غير ان مرايه الحب دايماً عميا

بتخلينا ما نشوفش ابدا اى حاجه بوضوح

عارفه المثل اللى بيقول اللى يتلسع من الشربه ينفخ فى الذبادى

المفروض انه ينطبق علينا بس مع الاسف احنا مش بنحس ابدا اننا اتلسعنا عشان كده بنفضل نتلسع كل شويه ومش بنحس ولا بنفوق ابدا مهما الحرق ذاد وكبر اوى وشوهنا بردو بنفضل مكملين ومش بنحاول نعالج نفسنا الا فى حاله واحده بس اننا نحس الحرق هيموتنا
عارفه بعد كل ده ممكن نعمل نفسنا مش واخدين بالنا ونكمل بردو عشان قلوبنا مليانه حب مش كرهه
ملينا صدق مش كذب
ملينا طيبه مش غدر

اتمنى اننا نستوعب ونفوق ونقدر ان فى ناس فعلا تستاهل الحب ونبعد عن حياتنا الناس اللى بتعشق جرح الاخرين عمداً

مش عارفه شكلى كده خرفت ولا ايه
اتمنالك السعاده من كل قلبى يا ميرو

جايدا العزيزي يقول...

الله عليك يامنة

روعه جدا احرفك رغم الحزن الذى يغمر سمائها

كنت دوائى واصبحت دائى

كمان اخر بوست روعه

يسلم احساسك ياقمر

وحشتينى

تحياتى

Google+ Badge

اللى بكتبو هنا بتاعتى انا وبس وبقلمى و اى حاجه مش انااللى كتباها بقول مين كتبها وده نادرلمايحصل. يتم التشغيل بواسطة Blogger.