24

لن أتغير

الجمعة، 30 سبتمبر، 2011

 تراقصت وتلاعبت كثيراً على أحبالِ مشاعري 

وطعنت قلبي مراراً وتكراراً ولربما لا تعلم كـم

هي مؤلمه غـصات قـلـبي فـأنت لــم تـشعر بــي 

ولـن تـشـعـرالـبـتـه قـلـبـك كـالـحـجـر بـل أشــدُ 

قـسـوه لـكني لــن أتغـيـر ولــن أغـيـر من حسن

نيتى معك ولن ألقى لـعـدم أهـتـمـامـك بـي بـالاً

وســـــأبـــقى كـــما أنــــا ولــتـبـقـى كـمــا أنـت 

وليـــــــــغـــيـر الله الــعــلــيــم بـــي حــــالــــي

24 اراء تهم احيا بحبك:

Casper يقول...

خاطرة جميلة يا منة
والاسلوب ماشاء الله بيتطور للافضل
عجبني احساس الخاطرة اوي

بالتوفيق
وفي انتظار المزيد من الابداعات

Casper

mena يقول...

متشكرة جدا يا اسامه بجد سعدنى جدا تعليقك واسعد قلبي

بس فعلا انا كلماتى ولا حاجه جمب كلماتك

نورت مدونتى واسعدتنى بحضورك تحياتى لك ودمت بخير

خواطري مع الحياة يقول...

منونتي عمري
ربنا كريم
والي مش عايزنا نحن مش عايزينه
الي خلقه خلق غيره
خاطرة جميلة جدا والايام دي خواطرك كلها مليانه حزن

ربنا يبعد عنك كل ضيق

جمعه مباركة ياقمر
وحشااااااااااااااني يابت
كم لي ماكلمك

تقبلي مروري ^_^

ياسمين محمد يقول...

بجد مشاء الله كلمات جميله جدا وكتباتك روعه ولوك المدونه حلوه اوي عجبني جدا وميرسي ليكي ع تعليقك الجميل في الحنين محمد حسن

Ramy يقول...

الأنسان من الصعب يغير من نفسه

إلا لو كان فى شيىء كبير يجبره على كده

و خاصة مُتحجرى القلوب

mena يقول...

خواطري مع الحياة......


رشا يا حبيبة قلبي ربنا يخليكى ليا ولا يحرمنى من حنية قلبك وطيبتك

متقلقيش عليا انا كويسه جدا وبخير وزى الفل بس دى خواطر قديمه كنت كتباها وبصراحه بقالى فتره مش بكتب ف بنزل بوستات من القديم اللى كنت كتباه بس كده لكن انا حالتى كويسه ومفيش حزن ولا حاجه يا قمر انتى والله وحشانى موووووووووت

mena يقول...

ياسمين محمد...

حبيبة يا ياسمين انتى اللى عيونك حلوة عشان كده شايفه المدونة حلوة وبجد محمد حد محترم جدا وربنا يخليهولك وميحرمكيش منه ورتينى والله فرحة بزيارتك كرريها بقى تانى

mena يقول...

Ramy.....

فعلا يا رامى عندك حق ما على رأى المثل الطبع بيغلب التطبع حتى لو حاول يبن انه اتغير بيفضل اللى جواه هو هواه صعب ان حد معندوش قلب مره وحده يطلعلوه قلب

نورت يا رامى شكرا لاهتمامك

eng_semsem يقول...

حاجات كتير بنحلم بيها تكون بشكل معين لكن الدنيا مش بتحقق كل احلامنا ولازم نجدد احلامنا عشان تمش مع ظروفنا
جميله كلماتك ورغم ان فيها صراع بس مليانه بالهدوء
تحياتي

د.ريان يقول...

مساء العطر منه

وبوح مؤثر وعميق أحيانا كثيرة

نجد القسوة تكون بدال الحب وتؤلمنا

ولن نندم فقلوبنا دائما طيبة وبيضاء

ونتعلم من الحياة

دمتم بكل سعادة

beautiful mind يقول...

أهم حاجه الانسان يثبت علي مبادئه
الحياة مليئة بالتناقضات
لكن كل ميسر لما خلق له
كان الله في عونك
تحياتي لابداعك

mena يقول...

eng_semsem...

كل واحد ف الدنيا له 124 قراط بيخدهم كملين بس 24 بتوع غير بتوعك غير بتوع اى حد يعنى انا ممكن اخد المال والبنون ومخدش الصحه وراحة البال وغير يبقى معاه سبحان الله حمكت الله ف خلقه

متشكرة يا بشمهندس لمتابعتك واسعدنى تواجدك

mena يقول...

د.ريان..

فعلا يا دكتور عندك حق بس القسوة دى حاجه وحشه اوى وصعبه اوى وفى ف الدنيا ناس قلوبها اضعف كتير من انها تستحمل القسوة

اسعدنى مرورك وكن بخير لك منى كل الود والاحترام

mena يقول...

beautiful mind....

متشكره جدا يا ابراهيم لشعورك النبيل كل زوق وده مش جديد عليك

كن بخير ولك منى اطيب الامانى بالشفاء العاجل

ريــــمــــاس يقول...

صباح الغاردينيا منه
أتعلمين حروفك تبكي الوجع هنا
رغم ذلك الحنان العميق الذي كتبتي
به صدقيني سـ تبقى قلوبنا ذاتها
وأن تغيروا وسـ تبقى مشاعرنا
أنقى وأجمل طالما نحنُ من أردناها
كذلك كوني دائماً أنتِ مهما حدث "
؛؛
؛
لروحك عبق الغاردينيا
كانت هنا
reemaas

غير معرف يقول...

اخبارك ايه على فكره انا فتح اكسجين مصر

عمرو يسرى يقول...

خاطره رائعه
تحياتى

الاحلام يقول...

الاخت العزيزه منة
هناك مواقف لابد من الانسان ان ياخد موقف بها ولهذا فاننا نعتبر هذه المواقف من اصعب المواقف فى حياتنا فهى تغير كثيرا من شخصيتنا ومن تعاملنا فى من وقفنا من اجله
تحياتى وتمنياتى لكى بالسعاده دائما
ابوداود

ابوسفيان يقول...

يسعدني ويشرفني ان انضم اليكم والى هده المدونة الجميلة الرائعة  تقبلو تحياتي

mena يقول...

ريــــمــــاس...

حبيبتى يا ريمى انت كل كلامك جميل كده

انتى حتى تعليقاتك رائعه والله مفروض

التعليق بتاعك هو اللى كان ينزل بوست

بحبك ف الله والله يا اجمل ريماس

mena يقول...

غير معرف.....


كويسه الحمد لله

mena يقول...

عمرو يسرى.....

شكرا يا عمرو ده بس من زوقك

mena يقول...

الاحلام....

مرورك دوما يسعدنى فكرر زياراتك رجاء

mena يقول...

ابوسفيان....

انا اللى يسعدنى جدا انضمامك لمدونتى تحياتى لك

Google+ Badge

اللى بكتبو هنا بتاعتى انا وبس وبقلمى و اى حاجه مش انااللى كتباها بقول مين كتبها وده نادرلمايحصل. يتم التشغيل بواسطة Blogger.