12

حيرة ويقين ..؟(15)

الثلاثاء، 6 ديسمبر 2011

..أحبه حتى الجنون..

...أشتاق أليه حتى الموت...

....اخاف منه حتى الزعر....

.....وها أنا قد أصبت بالحيرة.....
فأنا أحاول جاهدتا أخفاء ما أشعر به لكن لا استطع 

أنا أيقن تماما أن ذلك الشعور المؤلم بلذه هو الحب

لكن الخوف يمتلك ركنا كبيرا من قلبي حتى أنني 

لم أعد أتيقن ان كان ما بي من خوف هو الأكبر أو كان الحب في قلبي هو الأكثر

شيئ واحد هو الأكيد بالنسبة لي الأن أن عاد بي الزمن وأتيح ليا الإختيار سأختار حبه

فهل أصبت بالجنون أو ان قلبي أصبح بحبه مسكون

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

سؤال على الهامش:
هو لو وحده حبت واحد وهي حاسه بحبه وعارفه أنه خايف يقولها ينفع تقول انه بتحبه ولا دي تبقى بجاحه ؟

الكلام ده مش عليا عرفاكم متصدقو^_^ عوزين جنازة وتشبعوا فيها لطم
فبلاش تنمو عليا انا مش بتاعت الكلام ده انا بس بسأل هههههه

12 اراء تهم احيا بحبك:

ツSmiLeY AnGeLツ يقول...

الله الله كلام فاق الروعة
ايه الاحساس ده كله

انما عن سؤالك عن نفسي متقولش
خاف يكون احساسها غلط
يعني مريت بده وحسيت زي ماقلتي بسؤالك بس ماقلت عشان يمكن يكون هوم انا بنيه عشان بحبه

ولو متأكده تتوكل على الله وتقول ^_^

وحشااااااااااااااااني ياقمر ^_^

تقبلي مروري ^_^

faroukfahmy يقول...

سارة درويش
لا أطيق سيرة الموت مع ان الباقى ماعاد له باقى
طالما ان هناك حياة فلنحيها ونقهر الموت وسيرته
الفاروق

Bent Men ElZman Da !! يقول...

كلامك تحفه يا منه

بالنسبه لسؤالك
لو هى متاكده اووووى يعنى انه بيحبها ومتاكده اكتر من حبها ليه
ممكن بتصرفاتها تحاول توصله ان الاحساس متبادل بينهم ومش لازم يخاف من انه يصارحها
ومع الوقت هيحس ان مشاعرها ناحيته بتشجعه انه يقولها

ياريت يا منه كان انت الواحد كان يفرح بيكى بقى ;)

شوية قهوة يقول...

ايه الروعة دي
ايه الجمال ده
لا بجد كلماتك حلوة اوي
تسلم ايدك

غير معرف يقول...

صباح الغاردينيا منه
وكـ العادة كلماتك دفئ وحب
تنسجينها بـ أنامل إحساسك
أما عن سؤالك ..
في البداية تحاول أن تكون قريبة
منه يفهمها وتفهمه وتبادر بعدها
بـ التعبير عن حبها فقد يكون
هو نفسه لديه نفس الشعور
ويحتاج مشاعرها ليقترب أكثر "
؛؛
؛
لروحك عبق الغاردينيا
كانت هنا
reemaas

miroooo يقول...

كلماتك جميلة اوى يا منون
غاية فى الرومانسية و الروعة
اجابتى على سؤالك ان الحب عمره ما كان كلام وبس فلو الانسانة اللى انتى بتتكلمى عليها بتحب الشخص ده يبقى تعمل حاجات تخليه يشعر بحبها ولو هو بيحبها هو كمان هتلاقيه هو اللى هيقولها انه بيحبها لكن مينفعش هى اللى تروح تقوله انها بتحبه قبل ما تتاكد انه فعلا بيحبها
يارب اكون عرفت اوصلك حاجة بالرغى ده كله ههههههه
تحياتى

Unknown يقول...

faroukfahmy58....

ليه يا فاروق ده الموت علينا حق

Unknown يقول...

خواطري مع الحياة....


ربنا يخليكى يا قلبي وانتى كمان وحشانى موووووووت والله

Unknown يقول...

Bent Men ElZman Da !!...

ميرسي يا دوندون يا قمر وبعدين اول ما يحصل هيبقى انتى اول وحده تعرفى

Unknown يقول...

كلام من قلبي...

تسلميلى يا قمر ده انت اللى اجمل

Unknown يقول...

ريــــمــــاس...

ميرسي يا ريماس يا قمر ربنا يخليكى وميرسيى على اهتمامك في الرد عن السؤال

Unknown يقول...

miroooo...

والله انتى وحشانى جدا

وانا فهمت اوى اللى قولتيه ووصلنى

ماهو من القلب للقلب رسول

اللى بكتبو هنا بتاعتى انا وبس وبقلمى و اى حاجه مش انااللى كتباها بقول مين كتبها وده نادرلمايحصل. يتم التشغيل بواسطة Blogger.